
چه جوری روت میشه یه بار دیگه به من نگاه کنی؟بی هیچ دلیل و منطقی با عشقه من وداع کنیچقد منه ساده ی خوش باور به تو باخته بودممن از خودم بدم میاد آخه هنوز توسکوتموقتی قلاب دلت پیش همه گیر میکنه چه جوری باید من بمونم پیش دلت بی هیچ گله الهی که خیرببینی از هرچی عشق روبه روته الهی که من بمیرم میدونم که آرزوتهدرمیای بهم میگی واسه من عاشق زیادهآره حس جنسیه بعضیا از احتیاجه...رسوا بشی الهی تا کم بیاری آخردست وپاتو بندن با زنجیر حقارتساده بودم شکستم گفتی منم یه مرهمزخم دلم روبستی شک نکنم به عشقمهرچی میرم...
ادامه مطلب
Ali_Abdolmaleki_-_Zemestoon[128].mp3 ...
ادامه مطلب